Vi skifter navn – og bliver ét samlet GlobalConnect
PrivatErhverv

Vi skifter navn – og bliver ét samlet GlobalConnect

Onefiber by GlobalConnect har de seneste 3 år leveret lynhurtige fibernetforbindelser til private og lykkes med at lave et konkurrencedygtigt og stærkt produkt, som flere end 60.000 privatkunder nu kan nyde godt af. For at sikre et endnu større fokus på at levere fiber til private, har vi valgt at skifte navn og hedde det samme som vores hovedbrand: GlobalConnect.

For at sikre et endnu større fokus på at levere fiber til private, har vi valgt at skifte navn og hedde det samme som vores hovedbrand: GlobalConnect. Fra og med den 19. januar vil GlobalConnect dermed være navnet for både vores erhvervs- og privatforretning.

”Det nye navn ændrer intet i vores måde at arbejde på og i det produkt, vi leverer til kunderne – det signalerer blot den styrke, vi har i at være en del af GlobalConnect og et omfattende fibernetværk på tværs af Nordeuropa,” forklarer Peter Bredgaard, chef for privatmarkedet i GlobalConnect Danmark.

Du vil som privatperson ikke mærke noget til vores navneskifte; vi er fortsat den samme virksomhed og de samme mennesker bag, blot i nye farver og med et ”nyt” navn. Din nuværende forbindelse fortsætter som hidtil. Ja, alt fortsætter som hidtil, og du vil naturligvis fortsat kunne benytte dig af dit abonnement hos din nuværende tjenesteudbyder, uden at mærke nogle ændringer.

Hvis du har en eksisterende fiberordre fra os, etablerer og installerer vi, helt som planlagt. Det er fortsat den samme entreprenør som bygger projektet og vi er fortsat den samme virksomhed som står bag hele udrulningen af fibernettet til dit område.

Som en del af GlobalConnect, og dermed et omfattende fibernetværk har vi en enorm styrke. Det giver vores kunder en stor fordel, da vi i fremtiden håber på at kunne tilbyde endnu mere valgfrihed, i form af et større udvalg af tjenesteudbydere.

Læs mere om navneskiftet her:
Fuld adgang:

Kræver abonnement: