
Har du brug for hjælp?
Her på siden kan du finde svar på dine spørgsmål om os og vores etablering af fiber. Du kan se de tre oftest stillede spørgsmål herunder. Finder du ikke svar der, kan du se resten af de ofte stillede spørgsmål.
Har du problemer med din internetforbindelse, skal du som udgangspunkt altid kontakte din internetudbyder. De vil tage sig af fejlmeldingen og evt. kontakte os for en løsning af problemet.
Leder du efter information omkring områder berørt af Wizer’s konkurs? Se siden med Wizer information.
Har du yderligere spørgsmål, så tøv endelig ikke med at kontakte os på:
Oftest stillede spørgsmål
Hvad er vilkårene for installationspris på 0 kr.?
Installationspris på 0 kr. forudsætter oprettelse af internetabonnement hos en af GlobalConnects udvalgte tjenesteudbydere inden 60 dage fra aktivering af fiberforbindelsen. Fiberforbindelsen skal benyttes med et aktivt abonnement i min. 6 mdr.
Hvornår bliver min fiberinstallation udført?
Er du tilmeldt en fiberinstallation vil du blive kontaktet af vores entreprenør. De vil aftale med dig, hvornår de kommer og etablere din fiberforbindelse.
Hvordan foregår reetablering?
Når der graves og efterfølgende reetableres vil der periodisk være lidt “uorden” i gadebilledet i form af jordbunker, kabler mv. samt trafikal påvirkning. Vær’ venligst opmærksom på, at reetablering først sker når hele området er færdigetableret.
Se flere ofte stillede spørgsmål
Kontakt vores kundeservice
Ring til os
Ring på telefon 77 30 30 16
Hverdage mellem 9-15
Skriv til os
Skriv en mail til kundeservice@globalconnect.dk
Vi bestræber os på at besvare alle mails inden for 48 timer