Support | Få svar på dine spørgsmål | GlobalConnect
PrivatErhverv

Har du brug for hjælp?

Her på siden kan du finde svar på de spørgsmål der oftest stilles til os og vores etablering af fiber. Du kan se de tre oftest stillede spørgsmål herunder. Finder du ikke svar der, kan du også se resten af de oftest stillede spørgsmål.

Leder du efter information omkring områder berørt af Wizer’s konkurs? Se siden med Wizer information.

Har du yderligere spørgsmål, så tøv endelig ikke med at kontakte os på:


Ofte stillede spørgsmål

Hvad er vilkårene for installationspris på 0 kr.?

Installationspris på 0 kr. forudsætter oprettelse af internetabonnement hos en af GlobalConnects udvalgte tjenesteudbydere inden 60 dage fra aktivering af fiberforbindelsen. Fiberforbindelsen skal benyttes med et aktivt abonnement i min. 6 mdr.

Min forbindelse virker ikke – Hvad gør jeg?

Du skal som udgangspunkt altid kontakte din udbyder direkte. De vil tage sig af fejlmeldingen og evt. kontakte os for en løsning af problemet.

Hvordan foregår reetablering?

Når der graves og efterfølgende reetableres vil der periodisk være lidt “uorden” i gadebilledet i form af jordbunker, kabler mv. samt trafikal påvirkning. Vær’ venligst opmærksom på, at reetablering først sker når hele området er færdigetableret.

Se flere ofte stillede spørgsmål

Tilmelding og interesse

Vilkår og priser

Etablering og installation

TV og internet


Kontakt vores kundeservice

Ring til os

Ring på telefon 77 30 30 16
Hverdage mellem 9-15

Skriv til os

Skriv en mail til kundeservice@globalconnect.dk
Vi bestræber os på at besvare alle mails inden for 48 timer

2023-07-28