Har du brug for hjælp?
Her på siden kan du finde svar på de spørgsmål der oftest stilles til os og vores etablering af fiber. Du kan se de tre oftest stillede spørgsmål herunder. Finder du ikke svar der, kan du også se resten af de oftest stillede spørgsmål.
Leder du efter information omkring områder berørt af Wizer’s konkurs? Se siden med Wizer information.
Har du yderligere spørgsmål, så tøv endelig ikke med at kontakte os på:
Ofte stillede spørgsmål
Hvad er vilkårene for installationspris på 0 kr.?
Installationspris på 0 kr. forudsætter oprettelse af internetabonnement hos en af GlobalConnects udvalgte tjenesteudbydere inden 60 dage fra aktivering af fiberforbindelsen. Fiberforbindelsen skal benyttes med et aktivt abonnement i min. 6 mdr.
Min forbindelse virker ikke – Hvad gør jeg?
Du skal som udgangspunkt altid kontakte din udbyder direkte. De vil tage sig af fejlmeldingen og evt. kontakte os for en løsning af problemet.
Hvordan foregår reetablering?
Når der graves og efterfølgende reetableres vil der periodisk være lidt “uorden” i gadebilledet i form af jordbunker, kabler mv. samt trafikal påvirkning. Vær’ venligst opmærksom på, at reetablering først sker når hele området er færdigetableret.
Se flere ofte stillede spørgsmål
Tilmelding og interesse
Vilkår og priser
Etablering og installation
TV og internet
Kontakt vores kundeservice
Ring til os
Ring på telefon 77 30 30 16
Hverdage mellem 9-15
Skriv til os
Skriv en mail til kundeservice@globalconnect.dk
Vi bestræber os på at besvare alle mails inden for 48 timer